Hoeksema's Regionale Milieudiensten
  • voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag geleverd

Gezocht: Administratief medewerker – Word jij onze nieuwe collega?

Wij zijn wij?

Hoeksema’s Regionale Milieudiensten (HRM) is een regionaal familiebedrijf in Grootegast met circa 100 medewerkers, dat landelijk opereert. HRM plaatst, wisselt en haalt diverse type containers én ontvangt en haalt afval. Allerlei soorten afvalstromen worden verwerkt met eigen sorteerinrichting en vervolgens getransporteerd naar de eindverwerkers. Daarnaast beheert HRM de milieustraat en zamelt regionaal huis-aan-huis afval in voor de Gemeente Westerkwartier. We staan bekend om onze goede service, wat te merken is door de gehele organisatie.

Je komt terecht op onze vestiging in Grootegast, waarin je zal werken in een jong team. Samen met enthousiaste collega`s zorg je voor de administratieve afhandeling van al onze diensten.

Wat zoeken wij?

We zoeken versterking van ons administratieve team. We zoeken iemand die stabiel, nauwkeurig en gestructureerd is én een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Je moet het leuk vinden om in een laagdrempelige omgeving routinematig werk te doen, waarbij hard werken én gezelligheid goed samen gaan. Je beschikt daarbij wel over voldoende zorgvuldigheid. Je komt namelijk in aanraking met vertrouwelijke informatie.

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker ondersteun je het team bij diverse administratieve taken, bestaande uit:

  • Het verwerken van orders en het opstellen van verkoopfacturen;
  • Het aannemen van binnenkomende telefoontjes;
  • Het ondersteunen van je collega`s bij de verwerking van de inkoopfacturen en bankmutaties;
  • Het zorgvuldig archiveren van documenten en gegevens;
  • Bereidheid om bij uitzondering én op 6 zaterdagen per jaar te werken als weegbrugmedewerker, waarbij je het vrachtverkeer begeleidt en de weegbrug bedient.

Wat neem je mee?

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je bezit basiskennis van Excel, financiële administratie en boekhoudkundige processen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent nuchter, nauwkeurig, proactief en hebt een positieve houding;
  • Je hebt communicatieve vaardigheden en een teamgerichte instelling;
  • Je bezit een gezonde dosis enthousiasme.

Wat bieden we jou?

  • Een baan voor 40 uur per week (minder uren in overleg mogelijk);
  • Een plek in een jong, gezellig en hardwerkend team;
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een prettige werkomgeving met korte communicatielijnen.

Interesse?

Wil jij deel uitmaken van ons team? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar personeel@hrmcontainers.nl. We kijken uit naar je reactie!

HRM Nederland - Gezocht: Administratief medewerker – Word jij onze nieuwe collega?

Gerelateerd nieuws

HRM Nederland - Sander Boonstra
Chauffeur rolcontainers
Sander Boonstra
Lees artikel

Samen sterk in afvalwerk

HRM Nederland - Dekra NTA 8080 HRM Nederland - ISO 9001 TÜV Nederland HRM Nederland - ISO 14001 TÜV Nederland HRM Nederland - ISO 45001 TÜV Nederland HRM Nederland - NIWO HRM Nederland - OPK HRM Nederland - PSO HRM Nederland - VCA HRM Nederland - Weeelabex HRM Nederland - Nedvang HRM Nederland - KOMO HRM Nederland - Erkend Leerbedrijf
Contact
Tweemat 7
9861 TB Grootegast
IBAN: NL30RABO0385705271
Bel ons op 0594 - 516839
Stuur ons een mail

Openingstijden HRM Nederland
maandag07:00–18:00
dinsdag07:00–18:00
woensdag07:00–18:00
donderdag07:00–18:00
vrijdag07:00–18:00
zaterdag08:00–14:00
zondagGesloten
Voor de milieustraat gelden afwijkende openingstijden
© 2025 HRM Nederland | Vormgeving en Realisatie Reclamebureau RAM
mailen
bellen
bestellen
ruilen
ophalen